domingo, 11 de abril de 2021

Iggy Pop "Fire girl"

 


Te amé cuando
I loved you when

Estaba bien
It was alright

Te amaré cuando
I'll love you when

Todo sale mal
It all goes wrong
Te amo cuando
I love you when

Mis ojos estan abiertos
My eyes are open

Te amaré cuando
I'll love you when

Mis ojos se han ido
My eyes are gone
Chica de fuego
Fire girl

Di que lo harás (di que lo harás)
Say you will (say you will)

Chica de fuego
Fire girl

Di que lo harás (di que lo harás)
Say you will (say you will)
No tengo tiempo
I have no time

Mirar la tele
To watch TV

Tuya es la cara
Yours is the face

Eso me interesa
That interests me
Te amé cuando
I loved you when

Perdiste tu impermeable
You lost your raincoat

Te amaré cuando
I'll love you when

Pierdas tu miedo
You lose your fear
Chica de fuego
Fire girl

Di que lo harás (di que lo harás)
Say you will (say you will)

Chica de fuego
Fire girl

Di que lo harás (di que lo harás)
Say you will (say you will)
bolsillos llenos de lluvia
pockets full of rain

Desconcertado por este cambio
Bewildered by this change

Bajo del cielo
Underneath the sky

Solo quiero volar
I just want to fly
Chica de fuego
Fire girl

Di que lo harás (di que lo harás)
Say you will (say you will)

Dí que lo harás
Say you will

Chica de fuego (di que lo harás)
Fire girl (say you will)
Estoy tan solo
I'm so lonely

Así que solo hazlo
So just, just do it

(Di que lo harás) solo hazlo, solo hazlo
(Say you will) just do it, just do it

Chica de fuego (di que lo harás)
Fire girl (say you will)

Tengo un bolsillo lleno de lluvia
I got a pocket full of rain